-15% NA WSZYSTKO Z KODEM 78456
Moje lustro jest matowe.
Podczas produkcji luster używamy specjalnej foli ochronnej, która ściśle przylega do powierzni lustra i daje matowy efekt.
Przed umieszczeniem lustra na ścianie, należy odkleić folię ochronną by uzyskać porządany efekt połysku.
Brak części naklejki.
Naklejki dużych formatów, w kilku częściach są drukowane na jednej planszy.
W takim przypadku radzimy dokładnie rozwinąć całą rolkę, na której znajduje się naklejka, by sprawdzić czy wszystkie częsci znajdują się na planszy.
Jeśli po dokładnym sprawdzeniu, Twoja naklejka jest niekompletna, prosimy o wypełnienie specjalnego formularza znajdującego się na dole strony i postępowanie zgodnie z procedurą.
Brak szczegółów naklejki.
Jest prawdopodobne, że podczas produkcji naklejek zabraknie kilku detali, których nie zauważyliśmy.
W takim przypadku prosimy o wypełnienie formularza, który znajduje się na dole strony i postępowanie zgodnie z procedurą.
Kolor naklejki inny niż zamówiony.
Jeśli kolor otrzymanej naklejki jest różny od zamówionego, prosimy najpierw o dokładne sprawdzenie formularza zamówienia dostępnego w Koncie Klienta czy kolory sobie odpowiadają.
Jeśli kolor został zamieniony z naszej winy, prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na dole strony i postępowanie zgodnie z procedurą.
Rozmiar naklejki inny niż zamówiony.
W przypadku zamówienia Kompletu naklejek , rozmiary dotyczą całej planszy, na której znajdują się się dane przedmioty, a nie każdej naklejki osobno.
W innym przypadku, jeśli rozmiar naklejki nie jest zgodny z zamówionym, prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na dole strony i postępowanie zgodnie z procedurą.
Brakujący artykuł w zamówieniu.
Jeśli Twoje zamówienie zawiera kilka naklejek w tym samym kolorze, możliwe jest, że wszystkie znajdują sie na jednej planszy.
Dlatego też, należy dokładnie rozwinąć rolkę i sprawdzić czy wszystkie naklejki są na niej obecne.
Jeśli Twoje zamówienie zawiera kilka lub więcej naklejek, prosimy najpierw o dokładne rozwinięcie rolek i opróżnienie kartonu by sprawdzić czy zamówienie zostało wysłane w komplecie. Małe przedmioty zostają często z ragu kartonu i na pierwszy rzyt oka są niewidoczne.
Jeśli po dokładnym sprawdzeniu zamówienia w paczce, brakuje jakiego artykuły, prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na dole strony i postępowanie zgodnie z procedurą.
Produkty uszkodzone
Jeśli paczka, w której została dostarczona przesyłka uległa uszkodzoniu i jeśli zawartość paczki również została pognieciona, prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na dole strony i postępowanie zgodnie z procedurą.
Obraz Tryptyk bez haczyków samoprzylepnych.
W przypadku obrazów Tryptyk lub innych obrazów w kilku częściach, samoprzylepne haczyki nie są dołączane, ponieważ istnieje wiele sposobów ich powieszenia.
Posiadamy jednak w naszej ofercie specjalną dwustronną taśmę klejącą, która pozwala na proste i szybkie instalowanie obrazów i luster bez uszkodzenia ścian.
Kolor tła inny niż w zamówieniu.
Nasze naklejki nie posiadają tła, po ich przyklejeniu pozostaje tylko wybrany motyw.
Kolory tła, które można znaleźć na naszej stronie, to w rzeczywistości Twoja ściana lub inna powierzchnia, na którą zostanie przyklejona nasza naklejka.
Chodzi tu tylko i wyłącznie o wizualizację końcowego efektu.
Transparenta folia na naklejkach.
Nasze naklejki posiadają przezroczystą folię, którą nazywamy transferem.
Posiada one dwie funkcje: po pierwsze ochrania ona naklejki przed uszkodzeniem, szczególnie podczas transportu, a po drugie to dzięki niej możliwe jest szybkie i łatwe przyklejenie danej naklejki.
(Zobacz także porady jak poprawnie przykleić naszą naklejkę.)
Przy składaniu wszystkich reklamacji, prosimy o wypełnienie niżej podanego formularza i przygotowanie zdjęć produktów, które nie odpowiadają Twoim oczekiwaniom lub posiadają wadę fabryczną.
Zdjęcia te pozwolą nam na szybką wizualizację danego problemu i odpowiednie rozpatrzenie wszystkich reklamacji.
Przy problemach z rozmiarem naklejek, prosimy o dołączenie fotografii z linijką lub centymetrem, by odzwierciedlić faktyczny rozmiar otrzymanego produktu.