Zamówienie niezgodne z fakturą, wadliwy produkt.

Moje lustro jest matowe.

 

Podczas produkcji luster używamy specjalnej foli ochronnej, która ściśle przylega do powierzni lustra i daje matowy efekt.

Przed umieszczeniem lustra na ścianie, należy odkleić folię ochronną by uzyskać porządany efekt połysku.

 


 

Brak części naklejki.

 

Naklejki dużych formatów, w kilku częściach są drukowane na jednej planszy.

W takim przypadku radzimy dokładnie rozwinąć całą rolkę, na której znajduje się naklejka, by sprawdzić czy wszystkie częsci znajdują się na planszy.

Jeśli po dokładnym sprawdzeniu, Twoja naklejka jest niekompletna, prosimy o wypełnienie specjalnego formularza znajdującego się na dole strony i postępowanie zgodnie z procedurą.

 

 


 

Brak szczegółów naklejki.

 

Jest prawdopodobne, że podczas produkcji naklejek zabraknie kilku detali, których nie zauważyliśmy.

W takim przypadku prosimy o wypełnienie formularza, który znajduje się na dole strony i postępowanie zgodnie z procedurą.

 


 

Kolor naklejki inny niż zamówiony.

 

Jeśli kolor otrzymanej naklejki jest różny od zamówionego, prosimy najpierw o dokładne sprawdzenie formularza zamówienia dostępnego w Koncie Klienta czy kolory sobie odpowiadają.

Jeśli kolor został zamieniony z naszej winy, prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na dole strony i postępowanie zgodnie z procedurą.

 


 

Rozmiar naklejki inny niż zamówiony.

 

W przypadku zamówienia Kompletu naklejek , rozmiary dotyczą całej planszy, na której znajdują się się dane przedmioty, a nie każdej naklejki osobno.

W innym przypadku, jeśli rozmiar naklejki nie jest zgodny z zamówionym, prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na dole strony i postępowanie zgodnie z procedurą.

 


 

Brakujący artykuł w zamówieniu.

 

Jeśli Twoje zamówienie zawiera kilka naklejek w tym samym kolorze, możliwe jest, że wszystkie znajdują sie na jednej planszy.

Dlatego też, należy dokładnie rozwinąć rolkę i sprawdzić czy wszystkie naklejki są na niej obecne.

Jeśli Twoje zamówienie zawiera kilka lub więcej naklejek, prosimy najpierw o dokładne rozwinięcie rolek i opróżnienie kartonu by sprawdzić czy zamówienie zostało wysłane w komplecie. Małe przedmioty zostają często z ragu kartonu i na pierwszy rzyt oka są niewidoczne.

Jeśli po dokładnym sprawdzeniu zamówienia w paczce, brakuje jakiego artykuły, prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na dole strony i postępowanie zgodnie z procedurą.

 


 

Produkty uszkodzone

 

Jeśli paczka, w której została dostarczona przesyłka uległa uszkodzoniu i jeśli zawartość paczki również została pognieciona, prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na dole strony i postępowanie zgodnie z procedurą.

 


 

Obraz Tryptyk bez haczyków samoprzylepnych.

 

W przypadku obrazów Tryptyk lub innych obrazów w kilku częściach, samoprzylepne haczyki nie są dołączane, ponieważ istnieje wiele sposobów ich powieszenia.

Posiadamy jednak w naszej ofercie specjalną dwustronną taśmę klejącą, która pozwala na proste i szybkie instalowanie obrazów i luster bez uszkodzenia ścian.

 


 

Kolor tła inny niż w zamówieniu.

 

Nasze naklejki nie posiadają tła, po ich przyklejeniu pozostaje tylko wybrany motyw.

Kolory tła, które można znaleźć na naszej stronie, to w rzeczywistości Twoja ściana lub inna powierzchnia, na którą zostanie przyklejona nasza naklejka.

Chodzi tu tylko i wyłącznie o wizualizację końcowego efektu.

 


 

Transparenta folia na naklejkach.

 

Nasze naklejki posiadają przezroczystą folię, którą nazywamy transferem.

Posiada one dwie funkcje: po pierwsze ochrania ona naklejki przed uszkodzeniem, szczególnie podczas transportu, a po drugie to dzięki niej możliwe jest szybkie i łatwe przyklejenie danej naklejki.

(Zobacz także porady jak poprawnie przykleić naszą naklejkę.)

 


 

Przy składaniu wszystkich reklamacji, prosimy o wypełnienie niżej podanego formularza i przygotowanie zdjęć produktów, które nie odpowiadają Twoim oczekiwaniom lub posiadają wadę fabryczną.

Zdjęcia te pozwolą nam na szybką wizualizację danego problemu i odpowiednie rozpatrzenie wszystkich reklamacji.

Przy problemach z rozmiarem naklejek, prosimy o dołączenie fotografii z linijką lub centymetrem, by odzwierciedlić faktyczny rozmiar otrzymanego produktu.

*Temat Zamówienie niezgodne z fakturą, wadliwy produkt*

Imię / Nazwisko : *
E-mail : *
Nr zamówienia : *
Powód : *
Wstaw zdjęcia : *
Wiadomość: Należy dokładnie wpisać , Numer referencyjny produktu, rozmiar, kolor, ilość, orientację... : *


* = Pola Obowiązkowe