Przesyłka uległa uszkodzeniu lub nie została jeszcze dostarczona.

Uszkodzona przesyłka.

 

W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki, prosimy najpierw o dokładne sprawdzenie jej zawartości.

Jeśli po weryfikacji, zawartość paczki również została uszkodzona, prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na dole strony i o przesłanie nam zdjęć zawartości i kartonowego opakowania przesyłki, abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć każdą reklamację i móc wysłać nową przesyłkę.

 

 


 

Niedostarczona przesyłka.

 

Taka sytuacja może spowodowana być opóźnieniem u dostawcy lub nieprawidłowościami w adresie do wysyłki...

Abyśmy mogli uaktywnić poszukiwania danej przesyłki, prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na dole strony.

*Przesyłka uległa uszkodzeniu lub nie została jeszcze dostarczona*

Imię / Nazwisko : *
E-mail : *
Nr zamówienia : *
Wstaw zdjęcia : *
Wiadomość: Należy dokładnie wpisać , Numer referencyjny produktu, rozmiar, kolor, ilość, orientację... : *


* = Pola Obowiązkowe